Chiquita

“Chiquita is sinds 2003 Quality Partner van de KNTLB en is daarmee hoofdsponsor geworden van het Chiquita Kids Streettennis Project. Met dit project willen wij kinderen informeren over gezonde voeding en bewegen door hen te enthousiasmeren om een balletje te komen slaan op het Chiquita Kids Streettennis veld. Om dit project een meer funny, dynamische en kindvriendelijke uitstraling te geven, hebben wij ervoor gekozen om het project een nieuw gezicht te geven en wel het gezicht van 'Funky Ace'. 'Funky Ace' is een grappige tennissende banaan die zorgt voor de sfeer op het project."


ERA Contour

"De samenwerking tussen ERA Contour en Publi-Air is soepel verlopen. Van een idee op papier tot de realisatie van een 5 meter grote inflatable, Publi-Air is er voor de klant en komt afspraken na. Vragen worden snel beantwoord en het bedrijf denkt en helpt mee. Een voorbeeld: de ronde inflatable is geplaatst op een dak met weinig bevestigingspunten. Hier werd op ingespeeld door extra zandzakken bij de bol te leveren. Deze service is een mooi voorbeeld waarom Publi-Air een fijn bedrijf is om mee samen te werken."


Vesting Finance

Ons bedrijfslogo is gebaseerd op de Utrechtse Poort. Zou het mogelijk zijn om een opblaasbare poort te realiseren? Publi-Air bewees dat dit mogelijk was. Door nauw met elkaar samen te werken ontstond er in zeer korte tijd een enorm grote opblaasbare Utrechtse Poort waarmee wij duidelijk zichtbaar zijn op beurzen, evenementen en zelfs even in Stadion Galgenwaard tijdens thuiswedstrijden van FC Utrecht! Publi-Air is altijd beschikbaar om de enorme poort op te blazen, te plaatsen op de door ons aangewezen plekken en weer op te ruimen na afloop van het evenement, zodat wij er verder geen omkijken meer naar hebben.


New York Pizza

“Publi-Air heeft ons geholpen om een goed idee om te zetten naar een concreet product. Wij gebruiken de inflatables voor promotiedoeleinden. Wij hebben al geruime tijd een aantal inflatables in gebruik, maar nog steeds gebruiken onze franchisenemers, elke week, de inflatables om New York Pizza op positieve wijze onder de aandacht te brengen."

 


Saucony

"Inflatables zijn een sterke aandachtstrekker op evenementen. Als runningmerk is niet alleen naamsbekendheid belangrijk, maar zeker ook de aandacht voor ons product. Met onze enorme opblaasbare schoen hebben we niet alleen een grote aandachtstrekker, tevens laten we iedereen ons product zien. Het order- en productieproces is prima verlopen. Publi-Air heeft de schoen zeer gedetailleerd geproduceerd. Ook zijn wij tevreden over de after sales service."

 


Staatsloterij

"Wij doen regelmatig folieballonnen inzetten als extra eye catcher in de winkel. Publi-Air denkt daarbij mee hoe wij dit het beste kunnen doen nadat zij een opmaak hebben gezien. De Jackpot vis is een voorbeeld van maatwerk waarbij de vis helemaal naar onze wens als ballon is gemaakt. Je ziet deze nog regelmatig in de winkels hangen. Ook denkt Publi-Air pro-actief mee over ontwikkelingen in de markt die voor ons interessant kunnen zijn. Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met Publi-Air."

 


Maxim Europe BV

"Het looppak van Maxim Sports Nutrition wordt door heel Europa gebruikt tijdens sportevenementen. Dit varieert van een grote sportbeurs, marathonbeurzen tot de Tour de France. Het looppak wordt gebruikt om de consumenten zoveel mogelijk in contact te laten komen met ons merk. De reacties op het looppak zijn erg leuk, veel mensen willen samen op de foto, kinderen komen een handje geven. Het looppak reist heel Europa door en op de website van Maxim wordt hiervan verslag gedaan."

 


O'Neill

“Wij moesten vorig jaar noodgedwongen alle opblaasbare reclame vervangen, omdat ons logo een verandering had ondergaan. Naast het vervangen van de bestaande inflatables wilden wij ook nieuwe inflatables laten ontwikkelen om meer aandacht te trekken tijdens evenementen. Mede door de vernieuwende producten en het feit dat Publi-Air al 40 jaar ervaring heeft op het gebied van opblaasbare reclame, viel de keuze op dit bedrijf."

 


Haribo

"Tijdens mijn aanstelling bij Haribo Nederland had mijn voorganger al enkele producten laten vervaardigen door Publi-Air. Vooral de service, het meedenken en de kwaliteit van de geleverde producten hebben er voor gezorgd dat deze samenwerking nog steeds bestaat. De kans is zeer aanwezig dat wij ook in de toekomst weer beroep zullen doen op de kennis en service van Publi -Air." 


Danone

"Wij zijn prima geholpen door Publi-Air. Op nochtans zeer korte termijn zijn ze erin geslaagd onze opblaasbare Danonino's af te leveren, op tijd én in goede kwaliteit. Bovendien werd alles ontworpen volledig naar onze vereisten en konden we meermaals aanpassingen aanbrengen. Daarnaast was onze account manager steeds bereikbaar. Een echte aanrader binnen zijn genre!"