Decathlon België zet ondershirt van eigen huismerk Kipsta groots in de markt

Decathlon België is een campagne gestart om het ondershirt van hun huismerk Kipsta meer bekend te maken bij de consument. Decathlon: ‘Het ondershirt is ontworpen voor wie een teamsport beoefent. Het houdt je droog en lekker warm. Gedurende drie maanden boosten we het product door bij onze winkels voetbaltoernooien voor kinderen te organiseren. Het is een populair product dus de aanloop is groot.

Ter ondersteuning van de campagne lieten we drie enorme opblaasbare shirts maken door Publi-Air België in de kleuren van onze vlag, momenteel een nationale hype. Het shirt zelf is in negen kleuren verkrijgbaar, bij wedstrijden zijn spelers namelijk verplicht dezelfde kleur onder het officiële shirt te dragen. Daarnaast contacteerden we 250 voetballers en stuurden hen een shirt met eigen naam.’


Bekijk hier meer opblaasbare productvergrotingen.

Decathlon België zet ondershirt van eigen huismerk Kipsta groots in de markt

Decathlon België zet ondershirt van eigen huismerk Kipsta groots in de markt

Decathlon België zet ondershirt van eigen huismerk Kipsta groots in de markt